Mi az FM parfüm
Az FM Group World céget Trawiński Artur alapította 2004-ben
FM Group filozófiája, hogy ismert márkás, divatos illatokat a lehető legjobb áron és eredeti minőségben juttassa el a fogyasztókhoz.
Létrehozta a Federico Mahora márkát a parfümök számára, melyet az évek során több saját kozmetikai termék követett. Az elmúlt években bevezetett FM World saját márkái: UTIQUE – FONTAINAVIE – HAIRLAB – NUTRICODE – FIT6 – FM Make-Up – SMART & CLEAN – AURILE – PURE HOME
A Federico Mahora PURE parfüm széria mely Classic néven indult útjára az FM Group parfümkínálatának az alapja, egységes ízléses üvegekbe csomagolva, számokkal megkülönböztetve az illatok márkái.
FM parfüm névlistát szeretnél, akkor írj, vásárlói számod megadásával és küldöm.
Az FM Group World törekszik a legkiválóbb minőségre, melynek kulcsa a parfümtartalomban, parfümolajban rejlik. Ez pontosan olyan mértékű, mint a közismert, márkás drága parfümökben.
FM parfümök alapanyaga a parfümolaj
A parfümolajat a parfümök alapanyagát a Drom fragrances parfümolaj előállító cégtől vásárolja, mely a közismert márkáknak brendeknek a parfümjeit is készíti. Időközben a Drome beolvadt a Givaudan cégbe, mely világelső az illatanyagok és szépségipar területén. www.givaudan.com
Givaudan múltja 250 évre nyúlnak vissza a franciaországi Grasse-ig, ahol a kesztyűkészítés során parfümöt használtak a szagok ellensúlyozására. A cég vezető szerepet tölt be az aromák és illatok legkorábbi kézműves megalkotásától a 19. századi tömeggyártáshoz vezető ipari forradalomig, és napjainkban a fenntartható megoldásokra és az innovatív zöld kémiáig.
FM parfüm belépés webáruház regisztráció infót ITT találod»»